Gud pissar hårt

Mina föräldrar har övergivit mig denna lördageftermiddag/kväll för en bio och middag på stan. Och eftersom att himmlen ramlar ner här i sollentuna tvingas jag tjuvstarta på min rhodosdiet (nudlar, okej.. tro inte att jag hade tänkt äta det i två veckor.. men ni hajar?) och eftersom att jag inte riktigt känner för att ta en dusch med kläderna på när jag vandrar till affären så får jag väl nöja mig med det. Men nu till det "roliga".. Hur lite jag än vill gå ut i detta skyfall är jag tvungen till det. När jag nämde att mamma och pappa övergivit mig denna lördag betyder det ju att dom övergivit Ludde också. Så om ni nu plusar ihop detta så fattar ni nog snart vad jag måste göra.

KULT


Men han är söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0