Planer... för... ikväll... ??

En sak jag inte är så pigg på är att jag inte längre njuter utav mina lördagar, eftersom att jag vet att jag ska jobba 12/13 timmar dagen därpå. Jag borde inte klaga då jag jobbar typ två gånger i veckan. Men det är just att det är ett halvt dygn. Man går upp, jobbar, kommer hem och sen lägger sig. Thats why. Men vafan, jag åker till Rhodos på onsdag så då blire inge jobb överhuvudtaget på två veckor! Gosh, det känns ju inte precis lite skönt..

Mina planer för dagen, eller rättaresagt kvällen är inte så där kristallklara ännu, antingen chillar jag hemma med Marika (om inte hon hade något annat för sig, men det tror jag inte?) - två jobbtjejer som bojkottar partyt för jobbet. Eller så hänger jag hemma @ brunells house då Elin ringde och frågade om jag ville komma dit senare. Vad det är för planer som kommer hända där har jag icke någon aning om. Återstår väl bara att se.

Så sova eller inte, det är det som är frågan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0