Om ett dygn

Hej mina 0 läsare, yes i think thats true.. Ingen vet ju att bloggen finns.. förutom jag. Men det har inget med det här inlägget att göra, för det jag tänkte skriva var att om ett dygn springer Jag och Marika runt på Rhodos gator. Fy i helvete vad det ska bli kul! Imorgon ska vi även möta upp Mimmi och ha riktigt kul med henne då hon är där nere med sin mamma och syster. Så imorgon blir det fullt ös, medvetsl... näe.. inte riktigt så kanske. Men fan va kul vi ska ha iallafall!

Well, får se om jag hinner med något inlägg imorgon innan vi drar. Annars får jag önska er alla en trevlig avensjuka och en trevlig tid i kalla, regninga Sverige. Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0