Dudelio

Min nya hobby nuförtiden verkar vara att byta blogg känns det som. Men vi kan väl se det som att det tagit ett tag innan jag hittat rätt, så vi får väl hoppas på att det är här jag kommer stanna... ett tag iallafall!

Annars då? Ligger i sängen och chillar, knight rider är på. Ruskigt bra, haha! Borde egentligen sova eftersom att uppstigningen imorgon är tidigare än vanligt. Begravning för min älskade och finaste farmor står på schemat. Nu har jag bara en fråga kvar att ställa mig själv. Vad i hela fridensnamn ska jag ha på mig? Min garderob är ganska skinny just nu. Hungrig. Känns som att det börjar bli dags att mata den snart, helst innan Rhodos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0