This is to mah friend Elin

Heejj... Elin!
Detta inlägg skriver jag för din skull.

Det här har hänt sen senast: Du och Mikkan har lämnat mig för nya upplevelser i ett annat land, Rhodos kryssningen, men det vet du ju det mesta om. Tjejen har även kirrat jobb på donken *woohoo* OCH fått de bästa tiderna, 09 dagen efter juldagen dvs, no party for me. MEN det värsta kommer nu!: 08 dagen EFTER nyår! YES.. jag börjar 2011 med ett nio timmarspass på donken. KULT! Annars är det väl helt okej.
Sen har vi ju personalfesten, jag gjorde inget speciellt och du har väl ändå läst det viktigaste sakerna som hände under kvällen i Mimmis blogg. Så ja, om man jämför ditt och mitt liv nu är det ditt som är händelserikt. Jag är med Kim för det mesta, eller typ.. hela tiden, fast det vet du ju också. Idag ska jag tex hem för första gången sedan i onsdags och observera att jag var hemma i MAX fem min i onsdags. Yes, jag tror du kan lista ut på ett ungefär hur mitt liv ser ut.

Saknar dig (och mikkan ofc) jeeeeeeeeeevligt mycket. Dags för en skype snart tror jag? En låångiiis! I mean, det är inte jag som ska berätta vad jag har för mig, det är DU som ska berätta vad NI har för er!

PUSSSSSSSSSSSSSSS LOVE U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0