U to the ppdatera, Elin!

Ligger (faktiskt) i min egna säng och kämpar för att inte somna till i en liten powernap då jag känner att jag inte riktigt kanske borde ta en sån, eftersom jag faktiskt sov närmare tolv timmar i natt, på en soffa och i en säng. Ledighet for the win

Jag och Kim är bra på att somna i soffan, i natt var det dock hela natten, för honom iallafall. Vi vaknade kvart över sex och bestämde oss för att gå och lägga oss i sängen istället, men så fort vi fick reda på vad fasiken klockan var, fick jag lägga mig där själv istället.

Vaknade sedan vid elva och hoppade in i duschen, lufttorkade håret då hårfönen inte var nerstoppad i väskan, dåligt jobbat tjejen! Senare stack jag ner till Kims jobb och vi gick den långa vägen på 20 meter till Tunas Steakhouse där det blev grekiska köttbullar med pommes och för Kims del lite spelande.

Nu ligger jag som sagt i min säng och väntar på att han ska komma och hämta mig, orkar inte vara hemma. Ludde vill ju ändå inte hänga med mig =( inte när han har sin boll. Marika ligger sjuk i svinis typ, så nej finns bättre saker att göra.

Note to Elin (OCH MIKKAN): Nu uppdaterar jag min blogg LITE för att du, elin, ville att jag skulle göra det. MEN jag känner att det inte riktigt är på lika vilkor... Jag uppdaterar min chblög, för att du (NI) ska úppdatera eran, såå SHOOOT! Tassa på tangenterna tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0