En lördag i Ruuutebror

Drog en fetslagg efter senaste inlägget och vaknade upp två timmar senare. Maret ställde sig framför spinsen och gjorde kvinnogöra. Pommes, fläskkarré & Bea stod på matsedeln. Efter en mysigmiddag med hemmafrun begav vi oss hem till mig för att tigga lite cash av mina fokes (blev ju så gott som pank igår) och slog oss ner en stund och kollade på när berghagen framförde sin version utav Petters låt Länge sen, grym! När klockan tickade närmare stägningsdags på rotsundas egna mataffär PrisXtra tog vi en promme dit för lite candy. Kylig prommis hem, spottade även ett stjärnfall och önskade mig något jag tyvärr inte kan säga. Vi får väl se om det slår in ;)

Nu har vi precis slagit oss ner framför TVn i Forsmans casa och kommer förmodligen bli kvar här till läggningsdags. Ingen Halloweenfest här inte. Ha så mys, I know I will!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0