Måndag

Idag ska jag sova hemma för första gången på länge om man tänker på att jag inte varit bortrest eller så, jag har även varit hemma varje dag. Inte på natten dock. Jag har inte heller sussat själv en enda gång under dessa dagar. Men idag ska jag sova hemma. själv. i min egna säng.

Samtidigt som det faktiskt ska bli lite skönt att få göra precis vad jag vill (casttv.com) och slippa åka hem imorgon, så vill jag ändå inte.

Sen en till sak som faktiskt är riktigt bra! Under dessa dagar har jag faktiskt lyckat ställa om mitt dygn en bra bit på vägen (om inte enda fram?) I skrivadets stund är jag faktiskt riktigt trött. Men Casttv lockar för mycket så ett avsnitt måste jag nog se innan jag ska duna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0