Rhodos Reunion

Dagen vi alla väntat på är här, Rhodos Reunion! Nice, synd att jag inte är lika taggad som förut, men det kommer väl hoppas jag. Vid nio kommer Marikas föräldrar och hämtar upp mig, sen beger vi oss till Marikas jobb och sen skjutsar dom oss till tåget. RÖJJ!

Vad har jag gjort annars då? Inte varit hemma iallafall, i onsdags tog jag ett tripp ut till tuna och spendera natten där. Igår vare jobb och sen raka vägen hem till Elin där vi kollade på The Social Network, bra film faktiskt, dock var jag LITE för trött för att hänga med i hela filmen, men så vitt jag vet var den bra.

Nu ska jag kolla på VD och sen hoppa in i durren, C YA!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0