Sista helgen i November

Helgen har bestått av att säga "hej då" till Mikkan och Elin, dock inte  för sista gången innan dom åker. Det blev lite tacos och sen en sväng förbi O'learys. Sen begav jag mig till Vallentuna. I lördags efter jag vaknat chillade jag lite hos Kim innan jag drog och kollade på Marikas match, bra köttat! 8-2. Sen åkte jag och och började fixa lite innan det skulle komma lite folk och föra hos mig, men nope. Så blev inte riktigt fallet. Men tackar till er som kom =)

Kul inlägg!
Min helg har bestått av:

Fredag
Hejdå fest för Mikkan och Elin
Tacos
O'learys
Vallentuna

Lördag
Vallentuna
Marikas match
mys/"förkrök" hos mig
Tegel
Sleep over hos Kim

Söndag - Also known as my b-day
Hämtad i Tuna
Julbord på Edsbacka Wärdshus
Mys hos Kim

Yes.. Det var typ allt. Nu måste jag rusa, Harry P står på schemat! PUSS

P.S tror jag fått nytt jobb WOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0