MJ

Jävlar, jag har typ inget att skriva längre. Så fort jag ska skriva ett inlägg eller ens tänker på bloggen står det helt still i huvudet. Men nu när jag loggade in på Facebook och såg ett youtube-klipp "Michael Jackson - Hold my hand(Duet with Akon)" Så fick det mig att tänka på när jag kollade på Vakna med The Voice och hörde premiären på MJs nya låt. FYFAN säger jag bara, släppa 10 nya album med en artist (en av de bästa) som inte ens lever längre? Nej. Låt det vara som det är! Han lämnade jorden förtidigt men han hade gjort hur mycket bra musik som helst, så förstör inte det nu! Fine, hold my hand var inte dålig. Men so? 10 album? Människan är död! Lägg ner!

Jag älskar hans musik och vill självklart ha mer, men det här är inte han. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0