Chill, chill, chill..

Det blev en ensamchillkväll igår, film, thai och cougar town. Helt okej! Det blev inget jobb idag och inget på hela veckan vilket känns skönt, men det är ju inte det jag vill. Ett projekt har tydligen blivit framflyttat och därför är sex av mina pass avbokade, vilket jag tycker är riktigt dåligt. Jag VET att det är folk som får jobba på de andra projekten, även om det inte är många. Men jag tycker det är riktigt dåligt att sex av mina sex pass är avbokade. Jaja, inget man kan göra någonting åt och ska väl vara glad att jag har ett jobb överhuvudtaget.

Ikväll står chill på schemat också, dock är plats oklart ;) sticker nog över till forsmans hus och degar. Marika har fem veckor ledighet framförsig, vilket jag diggar stenhårt. Mer tid for moi ;) - I guess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0