Det är alltid lika svårt att komma på en rubrik

Igår ringde Marika mig när jag var hos Johanna och sa att vi skulle åka till hennes jobb.. för att chilla. Så eftersom att jag var skyldig henne att göra något hon ville så följde jag med. Kan ju säga att jag önskade att jag satt på mig vinterjacka för satan va kallt det var att gå där. Sen var jag tvungen att sova hos Marika för att hon inte vågade gå av bussen själv, eftersom att det var någon man på bussen hon var rädd för och om han skulle gått av samtigit hade hon typ.. dött. Modig tjej!

Nu ska jag sticka till jobbet eftersom att det inte blev nått jobb för mig igår. Så vi hörs väl efter eller nått. KUL VA!?!??!!??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0