Det blev visst en lillördag ändå....

Jag har feting mensverk och är helt nyvaken. Det blev ju jobb igår som sagt, dock ändrades planerna för vad som skulle ske efter jobbet. Slutade väl sisådär kvart i nio och begav mig till häggvikstation för att ta tåget hem. Då ser jag Elin stå där och vänta på tåget, in till stan. Ja, vilket tåg tror ni jag tog? Jo.. till stan. Så det blev en liten utgång igår trotts att inte det var planerna.

Kom hem rätt sent, vet inte exakt när, men aa sent. Har skapsår på knäna.. aj, damn you marias HÖGklackade jag lånade..

Fan va jag hatar mens, det är äckligt, man får FETING jävla ont, som jag har nu. Känns som att jag typ har frossa och aa, och nej, det är inte för att jag skulle vara bakis eller nåt.

Jaja, nu ska jag sluta prata om snusk och bestämma mig om jag ska kolla på GG först eller om jag ska ta ett bad för att lindra smääääääääääärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0