Det sista korståget

Kan stolt börja detta inlägg med att säga att jag fick 30 intervjuer idag på jobbet. Bra köttat av mig! Passet gick faktiskt ganska fort och när jag kom hem väntade tre varma mackor på mig, nomnom. Sträckte sedan ut en hjälpande hand och plockade undan i köket medans mor och far var ute på promenad med lillfisen. 

Nu rullar Indiana Jones och det sista korståget på min fina tv och inte långt efter den är slut ska jag faktiskt försöka sova. Det är ju löning imorgon och Jag och Elin ska hinna med stan innan jobbet och innan hon ska till tandläkaren. Äntligen är det löning, nu slipper man iallafall rulla runt en vecka eller två med tom plånbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0