Gamla vänner

Dagen började hurtigt med en Powerwalk med Marika. Dock inte så lång som vi hoppats på, men det tar vi igen imorgon! Raka vägen hem till badkaret med illröda lår från kylan och regnet. Fan va hurtiga vi måste sett ut när vi for fram med stavar i regnet. Jag hann precis torka håret och lägga mig i sängen när det plingade på dörren och två utav mina vänner, Pillan och Johanna stod utanför och ville dra med mig till PrisXtra. Så det var bara att klä på sig kläder och ge sig ut i regnet igen. Johanna skulle köpa käk till henne och pojken. Pillan ville käka pizza så vi bestället pizza och käkade med paret.

Efter en utsöktmiddag blev ett ett parti Uno som jag självklart vann, fan det var min första gång också! Klockan slog halv åtta och vi placerade oss i soffan framför halv åtta och mig. Grattis till gamlingarna får jag väl säga. Sen bar det av hem till Pillan där mamma Fia bjuppa på kaffe. Snack, fisk-fiske och skratt var det som erbjöds. Nu ligger jag hemma i sängen och ska snart bege mig till min bästa vän för ja.. jag vet inte, chillkväll?

Imorgon blir det middag och mys hemma hos paret, eller ja, hemma hos Johannas mamma som förtillfället spenderar tio dagar i soliga Las Vegas. Tror det kan bli en toppen fredag, precis det jag behöver :D

Jaja, nu har jag skrivit av mig av min dag, nu räcker det! Puss och hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0