Hej måndag

Galet trött man kan vara då. Måste seriöst nu vända tillbaka på mitt dygn. Men nog om allt det där snacket jag snackat om 1000 gånger. Undra om jag har fått det av min mamma? Att ta upp samma saker flera gånger? I beleive so. Varje gång jag sätter mig vid middagsbordet eller ja, är i närheten av min (älskade) mamma så ska hon börja tjata om pengar, jobb och ja.. ni hajar poängen. Det är rätt irriterande ibland, speciellt när man blir riktigt arg. Hallå? Jag tog studenten för några månader sen, jag har ett jobb, som jag tex förra veckan jobbade fem gånger på. och den här veckan ska jag jobba sex gånger. Ja, det är inte världens bästa jobb kanske. Men fan, sluta säg att jag är arbetslös iallafall! Jag har ett jobb och snart kommer det (förhoppningsvis) rulla in lite pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0