Idag är det måndag.. eller det va

Hann iväg i tid till jobbet idag, dock inte på en sådan full mage, men jag klarade mig finfint! Jobbet gick bra, tror dock att jag blev lite psykisktstörd under genomgången av det nya projektet. Dock gick det bättre än vad jag trodde att det skulle gå iallafall. Passet slutade även tidigare när Johan kom in och gjorde alla "båtar" glada och sa att vi fick sluta ca 20 min tidigare. Riktigt gött va det då jag hann med ett tidigare tåg och slapp gå hem från stationen (ja, jag vet att jag behöver motionen, men är man en tjockis så är man).

Nu till något riktigt jävla otippat. Gissa vad jag gjorde? Jag sket i att åka hem utan åkte direkt till.... JOHANNA OCH ROBIN och spelade lite..... UNO! som jag...... VANN I! Haha, idag stannade jag dock inte alls lika länge som vanligt utan faktiskt i lite mindre än två timmar. Kände att det var dags att spendera en kväll hemma för engångs skull..

Nu ska jag dock kolla på DH och sen försöka sova "tidigt"... vilket inte händer så ofta längre. Frågan är om jag klarar det idag.. I chwill tell u 2morrow. Gudd najt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0