Jag är kung för en dag, jag är kund i dröm och fantasi

Jag och Elin var duktiga tjejer på jobbet idag. Det är faktiskt jäävligt skönt att jobba på fredagar, knappt nått folk och alla är på bra humör. Sen vet man att när man slutar är det helg, det finns saker att göra och man behöver inte bara åka hem till sängen. Det är nice.

Har precis suttit nere och kollat på Idol med mina föräldrar, kombinerat med Skavlan. Man kan väl säga så här: Min mamma är världens bästa zappare och det är inget positivt. Inte när man känner att man vill kolla på ETT program och inte 120.. Jaja, jag älskar min mamma ändå.

Nu ska jag kolla på alla serier som är uppdaterade på casttv som jag inte sätt.. lycka? ja!

Trevlig fredagskväll, det blev visst hem till sängen, men jag gillare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0