Jag vill

Jag vill ha min lön nu, jag vill ha halloween nu, jag vill vara ledig imorgon. Jag vill ha Sean Faris i min säng, jag vill att allt ska ordna sig, jag vill att Ludde ska leva föralltid vid min sida. Jag vill träffa Marika, jag vill tatuera mig och jag vill shoppa. Jag vill att Ian Somerhalder joinar mig och Sean i sängen, jag vill vara ekonomiskt oberoende, jag vill börja träna. Jag vill resa, jag vill se en bra film och jag vill träffa Billie Joe Armstrong och säga att jag älskar honom. Jag vill att Michael Jackson och Ted Gärdestad ska leva så att dom kan göra mer underbar musik. Jag vill att Farmor ska leva och må bra och vara med mig, som när jag var liten. Jag vill att The Beatles ska finnas och Queen. Jag vill vara ledig en vecka eller två, men få betalt för det. Jag vill träffa Silver igen och få rida på honom en sista gång. Jag vill ta körkort och ha en snygg bil, jag vill bli en berömd skådespelare. Jag vill starta mitt liv på riktigt. Jag vill aldrig bli riktigt gammal, bara om jag är riktigt nöjd med mitt liv och berädd att gå mot slutet, lycklig. Jag vill kunna sjunga, jag vill färga mitt hår och göra om i mitt rum. Jag vill ta studenten igen om göra ALLT bättre, jag vill tillbaka till Rhodos och jag vill gå på Rhodos Reunion NU. Jag vill att min morfar och min farfar ska leva så jag kunde lär känna dom. Jag vill kunna trolla, Jag vill att Harry Potter ska finnas på riktigt. Jag vill testa vara kille för en dag, vampyr och kung. Jag vill veta om och vem jag kommer gifta mig med. Jag vill veta om jag kommer få barn. Jag vill se hur mitt liv kommer bli, men bara om det kommer vara lyckligt, iallafall ett lyckligt slut. Jag vill att alla mina vänner ska vara lyckliga. Jag vill att hela jorden ska vara lycklig. Jag vill, jag vill, jag vill..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0