Jomi

Fan vilken jävla kortspelare man har blivit då. Kan lägga till ett X antal timmar på helgens kortspelande nu. Kom nyss hem ifrån Johanna där vi idag lagat schnitzel och spelat kort (och några parti Uno) När Jag och Johanna sedan tröttnade på Chicago var vi dock smarta att komma på ett nytt spel, som faktiskt fungerar att spela. Let us call it Jomi. Cred cred cred.

Imorgon är det dock slut på allt chillande och tillbaks till jobb. Måndag - Torsdag och Söndag. Överlever jag?

Ska även tillägga att Jag och Johanna har kollat på hennes kusins bröllop, dom gifte sig idag (00.30) i Las Vegas (15.30), vilket vi kunde följa via Web Cam på "chapelets" hemsida. Även fast det var grymt dålig kvalité och man knappt hörde någon var det fint, men farmförallt: coolt. Jag ska också gifta mig i Vegas.

"Over and out" - vilken jävla klyché


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0