Och än en gång var det fredag

Jag undrar hur min vän Marika kan älska hoffmaestro så mycket som hon gör.. Fine, dom har vissa bra låtar. Men den här Abra kadabra (vet att den inte går så, men typ), den gillas inte! Låter som illaluktande sopor haha. Tur att man kan kompromissa med henne iallafall.

Medans chäyen fixar sig inför jobb sitter jag och ja, bloggar? haha. Ikväll blir det ju häng med Johanna, Pillan, Robin och co. Kan bli en fest! Ska tvinga dom att köra UNO en gång till, det var fan kul.. (15 år senare!) Annars är kvällen bara planerad för middag och mys.. och kanske någon skvätt alkohol. Det däremot gillas!

Nu ska jag ringa Johanna och se vad hon har för sig. Antar att vi måste dra till affären om vi ska laga enchiladas (cred till mig som klarade av att stava det utan hjälp på första försöket!!! haha)

och ja, även fast ni inte frågat eller begärt mer bilder i bloggen så ska jag försöka bättra mig. Får väl plocka fram kameran igen och springa runt som en papparazzi eller nått.. nöjda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0