Pankare och rikare

Tjo gubbar och gummor! Kan stolt(?) välkomna två nya tröjor i min (stökiga) garderob. Plånboken är lite tommare men jag rikare (i klädväg) Känner dock att jag inte har några pengar kvar och fråga mig fan inte hur jag ska överleva.. (även fast jag är van att vara pank) Det lev en randig en och en militärgrön transparant skjorta. Gulligt!

Imorgon är jag ledig och det är riktigt skönt, dagen är planerad med Elin och stan, kvällen är planerad med fina flickor och utgång. Kan bli en bra onsdag!

Nu ska jag kolla på GG och DH innan min partner in crime (bebisen jag skriver på) dör av överhettning, laggning eller vad den nu kan komma på att göra. Hejdåhejdå


Kommentarer
Postat av: Pretty Random Jewellery

Kika gärna in mina egendesignade supertrendiga smycken. Jag säljer bland annat korsörhängena och halsband som massa kända bloggare bär. Bland annat Kenza, Maria Montazami och Febb. Ha en superfin dag!

2010-10-28 @ 11:57:38
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0