Tuuppppppiiie

Ja, nu kanske ni undrar om jag är uppe med tuppen eller om jag väcker tuppen. Jag måste "tyvärr" meddela att det är nr 2. Har haft en helskön kväll hemma hos Johanna med lite trevliga personer, mycket god mat och lite flum att dricka. Det är inte förrens nu jag kom hem och landade i sängen, ja det är ju så det kan gå ibland när man har kul och inte har tid att kolla på klockan. Inte för att jag bryr mig.

Ska också sorglingt nog meddela er om att jag inte har några bilder att visa er nu heller, då jag faktiskt (inte med flit) glömde kameran hemma. Men om ni är riktigt nyfikna på hur jag såg ut ikväll kanske jag är snäll imorgon å lägger in en bild, om ni eller framförallt jag fortfarande bryr mig. Men nu ska jag gå och väcka tuppen och sen ska jag sova. Skifta pass liksom. God morgon och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0