Hello, shutter island! Här kommer jag

När ska jag seriöst sluta vara vaken hela nätterna och vända tillbaka mitt dygn? Sluta ligga och tänka på massa shit å bara sova? Skaffa mer rutiner än det jag har? Skaffa ett liv som innehåller mer än Mind Research och sena nätter? Skaffa lite cash, göra något med mitt liv. haha, ja ni. Bra fråga.

Känns som att det aldrig kommer hända. Kommer bo hemma tills jag blir 30+ (om inte längre) väl när jag flyttar, flyttar jag max en kilometer från mamma och pappa, kommer över på middag 3-4 dagar i veckan och resten av dagarna beställer jag hämtmat, vilket resulterar i att jag inte har råd att betala hyran och får låna cash av mamma och pappa, som jag aldrig kommer kunna betala tillbaka.. eller jag ska inte överdriva.. kanske att jag lagar mat i början. Men sen när mina kockskills försvunnit och jag blivit trött på thai, kyckling, pastasallad och bulgur så blire hemkörning.
Sen blir jag så tjock så att ingen längre vill hänga med mig (bara mamma och pappa, som börjar komma över till mig istället och bjuda på mat eftersom att det är för långt för mig att gå utan att rasa ihop och få andningsproblem) och då vägrar jag lämna min lägenhet för att jag inte vill vara själv och vips så är jag sveriges tjockaste kvinna. kan det vara möjligt? Är det så det kan gå? HAH, jag är för rolig ibland

Nu måste jag nog sova.. innan.. jag blir psykistsjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0