Asian

Jag tror seriöst att jag skulle platsa bra i ett asiatiskt land, typ Thailand. Alla kan nog se sig platsa där, det förstår jag. Paradiset i sig. Men nu snackar jag om maten. Jag skulle kunna leva på asiatisk mat resten av mitt liv tror jag. Frukost, middag och lunch. NOMNOMNOM. Det innehåller all kapacitet för god mat och framför allt: det är oftast kryddstarkt. Chili, vitlök, wasabi osv.. hur kan man inte älska? Hur kan man inte älska vattenkastanjer, bambuskott, vårrullar... curry, soja, ingefära osvosvosv.. Det är omöjligt, iallafall från mitt håll.

Här droppar jag detta inlägg, blev för taggad på att laga thai ikväll så jag slutade tänka på vad jag skrev. Nu blir det en prommis med hunden och sen tv-kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0