Av med Tegeloskulden

Yes, ni hörde rätt! Jag, Michaela Olander är nu av med Tegeloskulden som Marika har valt att kalla det. Gårkvällen var nice även fast jag hör från Marika att hon är lite besviken då det brukar vara roligare. Men hey, varför klaga? Finns det musik och alkohol är jag glad! (oups, nu lät jag som en alkis, maybe i am.. eller?) Kvällen slutade iallafall med fyllehicka, en taxi hem med stopp på donken och en Marika i sängen. Tummen upp!

Denna händelsefulla söndag har spenderats i sängen. Yes, inte för att jag mår dåligt, för det gör jag faktiskt inte. Utan mer för att det är min tradition, som ni redan kanske vet. Söndag = Säng och TV. Idag har det dock varit lite för slött kanske. Men det är tillåtet ibland.

Nu är det dags att ladda om för en ny vecka med jobb Måndag - Torsdag. Kan bli en fest!

Slänger in två av Marikas bildbevis på att jag är av med Tegeloskulden, Enjoy!


Linda och Moi


Mina vänner Maret (a.k.a Marika) och Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0