Det var en kile han hete Tomy, han tykte inte julen

Denna underbara kväll har jag spenderat till mestadel med min vän Mikkan. Vi har gjort lite allt möjligt. En tripp till PrisXtra började kvällen iallafall med. Sen begav vi oss ner till stranden där vi beslag tog bryggan i sisådär en timme. När det började bli lite småkallt på rumpestumpena våra började vi vandra, stoppade till vid en lekpark och började gunga. Precis när vi skulle bege oss ut på vägen igen kommer en katt springande mot oss och hoppade upp i knät, kelsjuk. Vi valde att kalla honom Gustaf (like the cat you know). Därför kunde vi inte gå där ifrån på ett bra tag. Katten tog sedan sällis med oss en bit för att sedan sväga av på en annan väg mot nya äventyr. Vid det laget hade vi hamnat utanför Jocke Lennred och då märkte vi att han hade någon form av fest/krök. Bjöd in oss själva på sätt och vis och stannade till där för att små prata medans vi väntade på vår vän Richard som var på väg för att joina oss. När han kom gick vi ifrån festen och fortsatte mot Marika som villigt kom ut när jag ringde och sa att vi var utanför (haha precis som när man var 13). Vi stod och snackade ett tag (testade våra kör-skills osv) innan Marika skulle in och lägga sig. Jag, Mikkan och Richie snackade ett tag till innan jag skilldes åt från dom. Vandrade hem och nu är jag här hemma, i min säng med TVn på slagen. How I met your mother, mmmm nomnom!

- Fan! Tänkte inte ens skriva det här inlägget och nu har jag noll inspo för det jag egentligen skulle skriva. Tur att ingen läser det här iallafall haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0