Detta inlägg har ingen rubrik

Jobbet gick la bra. Ska dock inte påstå att jag gjorde så JÄTTEbra ifrån mig idag, var ju inte sämst men jag vet att jag kan bättre om man säger så. Well, man kan inte alltid vara på topp. Imorgon är jag ledig iallafall, nice. Känns faktiskt som att jag tagit tag i mitt liv LITE nu. Jag menar, nu kan jag säga "imorgon är jag ledig" istället för.. på söndag ska jag jobba (hajar ni poängen?). Jobbar mer än vad jag är ledig. Så imorgon blir det en utgång med iallafall två säkra kort. Elin och Klara, det är två fina tjejer det. Dock vet jag inte vart vi ska ännu, det får vi väl se imorgon. 

Imorgon åker även mami och papi till varmare breddgrader, riktigt schysst att lämna mig kvar i kalla svedala, eller vad säger ni? Dom kommer iallafall hem på söndag, men ha så kult i Barcelona! HEEJDÅÅ!

Mmmmmmm idag ska jag verkligen försöka lägga mig tidigt! Annars finns det en STOR risk att jag inte ens lagt mig när mamma och pappa går upp för att åka till Arlanda och det är bara mer än illa när man ligger själv på sitt rum och inte gör någonting, så ja. Först blir det nya avsnittet av gossip girl och sen blir det kudden.

Hörsssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0