En tankeställare?

Jag vill, jag vill, jag vill skriva något. Något riktigt bra, men jag tror att jag vill för mycket vilket gör det omöjligt. Därför ordbajasar jag bara (precis som jag gör nu) eller så får orden inget sammanhang vilket är bad (bad bad girl gaga) Hade ju varit lättare att skriva om något om det hade hänt något i mitt "händelsefulla-liv". Men just nu är det rätt torrt på den fronten. Inget som är riktigt roligt att dela med sig av, om det är något roligt är det internt, inget som någon förstår sig på som inte varit med om det. Min fantasi är ju nästan som bortblåst nu samtigt som inget händer. Därför är det torrt, torrare än i Sahara öknen här i min blogg. Kanske det är dags att göra något åt ditt liv Michaela? Ja.. Kanske. En tankeställare. Jag ska sova på saken, kanske inte bara en natt, utan alla nätter det tar tills jag kommit på något. Jag lovar att meddela er när jag kommit på det. Men nu börjar tänkandet. Time for Nightrider och kudden. Lalalala.. God natt.



Ge mig vår 2011?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0