En trött tjej

Herre G vad jag är mätt nu. Käkade nyss makaroner och köttfärsås och det känns som att jag har ätit klart för resten av året. Ligger i sängen och försöker smälta maten innan jag snart måste sticka till jobbet. Och det värsta är: Jag är trött! Blev inte mycket sömn i natt och kan ni då tänka er pinan att behöva sitta framför en dator och ringa i fem timmar. Elin kommer nog få nypa mig var och varannan minut för att jag inte ska somna. Och sen blir det att dricka en STOR kaffe på det också. Kan funka. Efter mitt "efterlängtade" jobbpass ska jag hem till Marika och kolla på film, om jag lyckas hålla ögonen öppna förståss.

Nein, nu är det banne mig dags att signa ut och sticka mot bussen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0