Vafan hände igår!?

Det blev Ego igår som vanligt. Det var riktigt mycket folk om jag minns rätt ;) Fattar inte riktigt vad jag gjorde men aa, gled runt där. Bestämde mig dock rätt fort att jag ville dra hem, så runt ett stack jag där ifrån, satte mig på bussen 02.10 och det är nu det roliga kommer. Busschauffören väcker mig och säger att jag antagligen har åkt för långt.

Vart är jag då? Jo, borta vid fucking arlanda och deras nya startbana? ASLÅNGT HEMMIFRÅN hahah. Så jo mina damer och herrar, jag fick sitta på nattbussen i tre timmar (exakt typ) alltså bara sisådär två och en halvtimme för länge om inte mer! För tur som fan så vände bussen tillslut och åkte tillbaka.

Så man kan väl säga att jag satt på en sightseeing-tur mitt i natten i sigtuna, märsta och väsby. Mycket trevligt, eller inte. Satt och snackade med chaffisen eftersom att vi var under en stor del av turen dom ändå på bussen. Fick då bl.a erbjudanen om att jag borde bli porträttmodell (haha wtf?) och att jag fick följa med till dubai. Jahap, det var lite läskigt hehe. Han var dock snäll och släppte mig i korsningen så jag slapp gå från torget, man tackar!

Så hemma var hemma runt kvart över fem, nice! Jaja, kom ju hem iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0