Sweet Sunday

Igår fyllde Elin år (Grattis!), det firades med middag och fest. Till en början var kvällen trevlig, men ju längre in på natten vi kom, ogillade jag det mer och mer. Vad som hände är dock inget jag tänker dela med mig av här. Kvällen slutade iallafall med att Jag och Marika tog nattbuss(arna) hem. När vi väntade på nattbuss nr 2 väntade vi inne vid SEBs bankomat, för att slippa fysa ihjäl. Där hände det en rolig insident, Marika skulle öppna dörren och drog upp den rätt i pannan. Kan tänka mig att det inte riktigt var det skönaste sättet kvällen kunde slutat, men det var sjukt kul att se. Annars var jag hemma i sängen vid halv fyra.

Denna söndag har jag endast spenderat i sängen och glott på TV, precis som mina söndagar ska se ut. Det är tradition. Och det absolut bästa man kan göra på söndagar (i stort sett, finns ju undantag). Jag har planerat in den dejt med trean klockan nio då Dumpad visas. Annars är chansen ganska Stor (med stors S) att jag glider över till Forsmans hus, eller om Marika kommer hit. Nu ska jag dock återgå till TVn och Greek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0