Who are u?

Vill skriva något, men kommer inte på något. Har ingenting att göra och vill sysselsätta mig genom att skriva ett kickass inlägg som gör er trogna läsare en aning gladare, men tyvärr verkar inte det slå in. Huvudet är tomt och jag är tråkig. Vilka är ni där ute som envisas att klicka er in på min blogg varje dag, utan större framgång? Hur ofta uppdateras bloggen med ett inlägg? två gånger i månaden? haha, tycker synd om er som troligtvis vill att inläggen ska sprudla, varför vet jag inte. Är ni intresserade eller skrattar ni åt min goda förmåga att hantera det svenska språket? (ironi dvs.) Jaja, kul att ni orkar, jag hade lackat. Tar man sig tiden att gå in på en blogg vill man väl förfan ha nytt material, vilket än skälet är till att man besöker.

Nu har jag ordbajsat klart tydligen, nu har jag absolut inget mer (o)intressant att skriva, så jag antar att det är slut för denna gång. Bye!


Kommentarer
Postat av: smulan

Hej! Läste tidigare att du jobbar på donken, jag med! vilket jobbbar du på?

2011-02-27 @ 19:07:20
Postat av: Ikkan

Tja! Nytorp heter det, södergående från arlanda på motorvägen. Själv då? =)

2011-03-04 @ 16:04:17
URL: http://whatsupikkan,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0