Provfilmning indeed

Provfilmningen är överstökad och man kan väl säga att jag hade lite ångest imorse, var riktigt nära på att inte gå, kanske för att jag var lite smått nervös. Kände liksom som att dom skulle skratta åt mig. Men I själva verket var det Linnea, samma tjej som både ringt mig och jag träffade på mötet, som var själv i en lägenhet, hon, jag och kameran. Det fick mig att pusta ut lite. Ska dock inte säga att allt gick gallant när det kommer till att bara köra, det tog ett tag innan jag kunde göra det, nervös som jag konstigt vis var. Kanske för att jag inte kände henne?

Nu är det ju iallafall som sagt över, känns skönt. Nu i väntan på hur det blir, är jag med eller inte?

En till lite halv... pinig(?) grej. När jag glider ut ur lägenheten ser jag nästa "man" på tur.. sitta väntandes i trappan, hon var ju så jävla liten att man inte ens såg henne, småglin. Hur ska det här gå? Om jag får rollen (om dom nu tycker att jag kan spela en 15åring) så kommer jag ju fan se ut som en jätte brevid de andra tjejerna. Dubbelt så lång, dubbelt så bred och typ.. dubbelt så gammal, yes. Självförtroende på den då!

Jaja, vi får väl hoppas att tjejerna som jag isf kommer spela med är antingen äldre än 15 eller långa, och snabbutvecklande tjejer så jag slipper känna mig som en jättetjockis brevid dem (mer än vad jag redan gör... hehe)

Nu: Back to How I met your mother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0