Say whaat!?

Detta må vara lite ironiskt eftersom att jag hela dagen på jobbet blivit kallad bloggarn osv.. och i mitt försvar sa jag att jag nästan aldrig bloggade längre. Men nu är det så att jag bara måste skriva av mig!

Det ringde från ett nummer på min mobil som jag inte kände igen, och som vissa av er kanske vet, så hatar jag att svara i luren när jag inte har någon aning om vem det är som ringer. Så jag väntade på att personen skulle sluta ringa och därefter hoppades jag på att personen skulle lämna ett meddelande. TUR! För efter jag genomlidit ett tio minuter långt röstmeddelande då min pappa sitter och kollar på tv och glömt lägga på lurjäveln så fick jag höra meddelandet. Det var en tjej som lämnat det och sa att de var intresserade av att träffa mig angående en kommande serie de ska göra och de vill då se om jag skulle passa till någon utav karaktärerna.

HALLO!? Hur glad? :D JÄTTEGLAD!

Jaja, fredag Flockan 15.00 får vi la se vad som händer.

Tänkte bara säga det, byeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0