Torrboll!?!?

Dags att kicka igång årets första inlägg då. 2010 är över och 2011 är i gång. Nyår var trevligt men eftersom att tanken slog mig ungefär hela kvällen att jag skulle upp och jobba dagen efter var jag inte ett dugg taggad och tror faktiskt att jag uppfattades som just, en torrboll. Men med de jobbiga passen bakom mig kan jag nu säga att ångesten är borta, även fast jag har MÅNGA frukostpass framför mig, dock har jag tre lediga dagar framför mig, ett pass på fredag från 10-17 och sen en ledig helg, så än så länge behöver jag inte bära någon ångest, bara lycka.

Idag åkte jag hem efter jobbet även fast tanken var att ta bussen direkt till Kim, men efter nästan en tårattack på bussen bestämde jag mig för att åka hem till den som nästan fått mig att gråta, min vovviie, saknar honom. Hatar att han inte kan vara med mig hela tiden, eller ja. Ni hajar. Men nu har jag kramat honom i typ en halvtimme och är berädd på en kväll utan honom, haha.

Bussen mot kim avgår 16.36 från mig, dvs om ungefär tjugo min. Så nu ska jag faktiskt ta och slänga i lite saker i min väska och sen pussa Ludde hej då.

Med dessa "intressanta" saker sagt, är det dags att avsluta. Lovar att återkomma när jag har något intressantare att berätta, dvs. Aldrig! Kyssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0