Diss till Nelsan

Men KUL! skrev en diss till nelly.com här på min vackra blogg, blev precis klar och så försvinner det. YES! Skriver inte om det, men lägger upp två bilder på skorna jag beställde och skorna jag fick hem, OBSERVERA(!) att detta var första gången jag beställde från nelly, att jag inte är det största fanet av internetshopping och att skorna jag fick hem var billigare och därför kommer jag få in pengarna på mitt nellykonto (så jag kan förbruka dem nästa gång jag handlar) ist för att få tillbaka dom, kul? NEJ!

Skorna jag beställde:

Skorna jag fick (dessa har även silverdragkedjar på baksidan):



Kommer inte skicka tillbaka skorna, för mycket jobb för det, fan. Besviken tjej, skorna jag fick hem är mycket snyggare i verkligheten, så det gör inte så mycket. Men jag ville verkligen ha dom andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0