Ja, så var det dags igen

Det var ca ett år sen nu och nu är det som sagt dags igen. Ikkan har blivit sjuk. Ingen feber än så länge. Men näsan är täppt och huvudet lite tungt. Än så länge mår jag bra vilket känns skönt, men ja, vi får väl se hur det går.

Den lediga dagen har mest gått åt till att sova. Var riktigt trött och känner mig fortfarande lite svag, men betydligt mer utvilad. Ikväll blir det att ta det lugnt (precis som resten av alla dagarna jag tar mig igenom), sitter just nu förtillfället och tänker ut något gott man ska laga till middag, men recepten och idéerna började ta slut för länge sen. Är lite inne på pannbiff eftersom att det nämdes här om dagen. Men vi får la se vad som lagas.

Nu ska jag leta upp en bra film som kan ses ikväll, är sugen på en riktigt bra. Vi får väl se vad som hittas. Vi hörs, nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0