V.48

Skrev alltså ett inlägg i fredags, ett ganska så långt ett, men det verkar inte velat komma upp även fast det stod att det skulle.. Trist!

Nåväl, helgen är över och även veckans första arbetsdag. Helgen började med råchill i sängen i fredags och en tidig sänggång. Lördagen bjöd på ganska mycket, handledarkurs (check!!) från 10-13 som jag efter stressade ifrån, för massa fix inför kvällen. Kvällen började sedan hemma hos pau i hennes nya fina lya (avis!) på Kungsholmen med middag och tagg. Därefter skiljdes gruppen, P,P&L stack på maffian och Jag och Marre till Malin för förkrök nr 2 innan vi intog tegel. Kvällen fortsatte sedan efter stängning på Donken och sen vidare till tuna där jag stannade en kvart pga onödigt tjafs, så det blev en bulle hem till sängen där jag landade strax innan sex!

Söndagen innebar hunger, trötthet och en vunnen innebandymatch. Sen var även denna helg slut, två veckor kvar till nästa då, kuuuuuuuuul.

Nu ska jag fundera ut middag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0